loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ غصه هات مال منه اما خوشیت مال اونه

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4289 دوشنبه 18 مرداد 1395 نظرات (0)

هنگ فوق العاده شنیدنی احساسی عاشقانه و غمگین غصه هات مال منه اما خوشیت مال اونه+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ غصه هات مال منه اما خوشیت مال اونه

غصه هات مال منه اما خوشیت مال اونه

چشم من دنبال تو چشم تو دنبال اونه

به دلم هرچی می گم که این کارا کار نمیشه

خودتو خسته نکن اون واسه تو یار نمیشه

تو رو با غریبه می بینم صدام در نمیاد

دلم آتیش میگیره کاری ازم بر نمیاد

تو رو با غریبه می بینم صدام در نمیاد

دلم آتیش میگیره کاری ازم بر نمیاد

غصه هات مال منه اما خوشیت مال اونه

چشم من دنبال تو چشم تو دنبال اونه

به دلم هرچی می گم که این کارا کار نمیشه

خودتو خسته نکن اون واسه تو یار نمیشه

تو رو با غریبه می بینم صدام در نمیاد

دلم آتیش میگیره کاری ازم بر نمیاد

تو رو با غریبه می بینم صدام در نمیاد

دلم آتیش میگیره کاری ازم بر نمیاد

تو رو با غریبه می بینم صدام در نمیاد

دلم آتیش میگیره کاری ازم بر نمیاد

تو رو با غریبه می بینم صدام در نمیاد

دلم آتیش میگیره کاری ازم بر نمیاد

تو رو با غریبه می بینم صدام در نمیاد

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام