loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ برگرد تو ای هم کسم ناصر عطر

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 40437 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (3)

 آهنگ فوقع العاده و احساسی ناصر عطر آهنگ همه کسم

 

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 برگرد تو ای همه کسم بدجوری عاشقت شدم     دوست دارم من به خدا

میدونی که دلواپسم

دوست دارم از راه دور     تاریکم و چه سوت و کور

میدونی که من میمیرم اگه نیای تو پیش من     سیاه شده روز و شبم

ساحل دریای غمم

............................................................ 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

 

 

عضویت در کانال کلیک کنید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عبی در تاریخ 1395/06/23 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

چره دان نمیشود خواهر کسه ها

این نظر توسط مينا در تاریخ 1394/10/19 و 8:27 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من هرچی سعي میکنم نميتونم اين آهنگو دانلود کنم لطفأ راهنمایی کنید تشکر

این نظر توسط sahat در تاریخ 1394/07/06 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

کاش کد پیشوازشو میذاشتین
پاسخ : کاش کد پیشوازش بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام