loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ جدید اعدامی از مهراب

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3900 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی غمگین احساسی و عاشقانه  اعدامی از مهراب +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

روز عاشورا نزدیکه غروب ثارالله
عظمتتو شکر چه بزرگی یا الله
مادر بی گناه گریه کن
دست خودم که نیست مظلومم به والله
تهمت میزنن به کار نکرده
میگن تقاص خون با خون حسابه
اینکه سر بی گناه تا پای دار میره
ولی بالای دار نمیره همش تو کتابه
مامان حسین طلبید میرم به مهمونی
قول بده زیارت عاشورا با گریه نمیخونی
مامان بکوب رو سینت بگو مظلوم پسرم
سینه بزن خواهر وقتی داداشو میبرن
نه یادگاری دارم که پیشتون بذارم
یه مشت گلایل سفید رو سنگ مزارم
مامان گریه نکن وقتی که دستو پا میزنم
واسه اینه دارن مهرتو از جیگرم میکنن
♫♫♫
قسم به روز عاشورا به حرمت علی
من آماده مرگم بزن علی علی
فقط شرمنده دیگه این محرمو نیستم
قسم به خاک نم دارم به کفن خیسم
مامان بدجور عزاداری اونم دو آتیشه
ببین روز عاشورا چه خونی به پا میشه
به ناموسم قسم دیگه از همچی خستم
انگار کل دنیا کمر به مرگ من بستن
همیشه میگن به مو میرسه پاره نمیشه
آره پاره نشده ولی جر خورد جوونیم
کار ریه هام دیگه از دود گذشته
حالا من موندمو یه جفت ریه های خونی
فقط قلبم سالمه که اونم هدیه میدم
بگید میتونه عاشق شه من عشق مشق ندیدم
تنها آرزومم که آزادی بود و بس
که قسمت من نشد ولی با خون خریدم
♫♫♫
مادر خیره به عکس پسر تو قابش
پسر آخرین شبشو نبرده خوابش
حلقه اشک توی چشمای جفتشون
اعدام، این بوده حکمشا
یه شبو مرور به خاطرات چندساله
حسرت روزایی که دیگه تکرار نمیشه
مادر منتظره صبح شه بلکه کاری کنه
ولی حکم اومده دیگه اصرار نمیشه
گریه و بیخوابی توی سلول تاریک
اینور و اونور رفتن توی یه اتاق باریک
صدا میاد پسرو صدا میکنن
زندانی بلند شو تو اعدامی
دیگه وقتشه نداره هیچ راهی
اولین شبه که طلوع آفتابو نمیبینه
مادر اشک میریزه یه لحظه آروم نمیشینه
پسر میخنده که اشکای مادرو نبینه
♫♫♫
دیگه راهی نیست اصرار بی فایدست
دیگه نمیبینی تو هیچ روز خوبی
دیگه وقتشه سربازا اجبار میکنن
باید بری بالا روی چهارپایه ی چوبی
مادر چشماشو بسته طاقت دیدن نداره
پسر میخنده که اشک مادر نباره
مادر دیگه شده جیگرش پاره پاره
دیگه تموم شد بی انصاف زد زیر چهارپایه
مامان تموم شدا تو صورت من نگاه نکن
به هیچ احد و ناسی واسه مرگم التماس نکن
لحظه جون دادن محکم دستو پامو بگیرین
خیلی سخته تو آغوش مادر نمیری
من که میرم ولی کار روزگار همینه
الهی هیچکس داغ بچشو نبینه
دوباره شمع خونه خاموش یادم فراموش
یه پسر غریبونه با خاک هم آغوش
♫♫♫
وصیت میکنم لحظه مرگم مادرم گریه نکنه
این تنها چیزیه که از این دنیا میخوام
نه چیزی دارم که با خودم ببرم
نه چیزی که به یادگار بذارم
فقط از طرف من از همه حلالیت بطلبید
مخصوصا مادرم
مامان دارم میرم پیش بابا
خدافظ
مادر خدافظ

 

دانلود با لینک مستقیم

 

دانلود با لینک کمکی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام