loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ محمد پور تقی عزیز ساده من

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 1070 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

 اهنگ فوقع العاده  احساسی و عاشقانه محمد پور تقی عزیز ساده من

تو رو باید زندگی کرد تو سرودنی نبودی

تو دلم شکوفه کردی ولی موندنی نبودی

تن زدم به آب و آتیش تا کنار من بمونی

من که از دوریت می مردم خودتم اینو می دونی

خودتم اینو می دونی

دانلود در ادمه مطلب

 

حسرتت تا آخر عمر توی قلب من می مونه

کی می خواد جاتو بگیره دیگه هیچکی نمی تونه

دیگه هیچکی نمی تونه

عزیز ساده ی من ندونستم

داشتم از دوریت می مردم تو روزای جدایی

بر نگشتم سر راهت تا که نشکنه غرورم

تا که زیر پا نمونه دوباره قلب صبورم

دوباره قلب صبورم

قلب صبورم

حال فهمیدی چرا همیشه قلبم نگرون بود

آخه عشق من همش بازی دست دیگرون بود

تو خودت خوب بودی اما آدمکها نمیذاشتن

اون بدا که خیلی آسون منو زیر پا گذاشتن

منو زیر پا گذاشتن

منو زیر پا گذاشتن

عزیز ساده ی من ندونستم

داشتم از دوریت می مردم تو روزای جدایی

........................................................................

برای دانلود کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام