loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ حسرت دیدار چشمات از علی مقیمیان

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3475 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

**آهنگ غمگین  حسرت دیدار چشمات کاری از علی مقیمیان با همکاری مجید خراطها**

 

حســرت دیـــدار چشمــات گرچه رو دلم میمونه
اما افسوس درد من رو هیچکــی جز تو نمیدونه
کی میخواد جا تو بگیره به تو عادت کرده بودم
تو هجوم بی کسی هام به تـــو تکیه کــرده بودم

اما من پاهــام نلرزید تا چشـــام به چشمش افتاد
اومــد دستـــــامو بگیره یاد تـــو تو سرم افتاد
گفتم حتــی تار موهات به همه دنیــــا می ارزه
نمیزارم تو بشـــی طعمـــه ی هر نگــاه هرزه

 

 

برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید...

به کســی بــدی نکردم از کســـی خوبـــی ندیدم
تو بدون به خاطـــــر تو از همــــه دنیا بـــریدم
وقتی قدرمـــو میـدونی که دیگه نیستـــم کنارت
دلتنگت میشم عزیزم اشک و میریزم به راهت

بر میگــردم گرچه سرده میــدونم دوسم نداری
من میخوام پیشت بمون م دست تو دستام بزاری
دیگه دیره پشیـــمونی میــــمیرم با قلــب پر درد
اگه میخوای با تــو باشــم تا دلم نمــــرده برگرد

 

..............................................................

 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام