loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ حس خوبیه از شادمهر عقیلی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 6447 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

اثر جدید و استثنایی شادمهر عقیلی به نام حس خوبیه

پیشنهاد میکنم از دستش ندید

( لینک آهنگ به درخواست کار گروه مصادیق جرائم رایانه ای حذف گردید )

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده

واسه ی رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده

حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه

دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه

تو همین لحظه که دل گیرم ازهمیشه به تو وابسته ترم

اگه حس خوبه تو به من نبود فکر عاشقی نمیزد به سرم

به من انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم کنارمی

به دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بیقرارمی الکی

حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده

واسه ی رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده

حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه

دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه

اون تو بدی که همیشه با نگاش لحظه های منو عاشقونه کرد

این منم که تو تموم لحظه ها واسه عاشقی تو رو بهونه کرد

هرگز اون نگاه مهربونت بی تفاوتی رو یاده من نداد

من پر از نیاز با تو بودنم مگه میشه قلبه من تو رو نخواد

متن آهنگ حس خوبیه شادمهر عقیلی

حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده

واسه ی رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده

حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه

دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه

 

( لینک آهنگ به درخواست کار گروه مصادیق جرائم رایانه ای حذف گردید )

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام