loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود تمام تک آهنگ های که بعد از مرگ مرتضی پاشایی منتشر شد

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 21393 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (10)

 

*با عضویت در سایت بیتاب  ما را دلگرم کنید فدای شما*

 

 

برای دنلود به ادمه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آلبوم جدید اسمش عشقه از مرتضی پاشایی

 

دانلود اهنگ حالا وقتشه

 

دانلود اهنگ کجایی


 دانلود اهنگ اه ای خدا

 

دنلود اهنگ سرت برنگرندونی

 

دانلود اهنگ یکی بود یکی نبود

 

دانلود اهنگ من و تو 

 

دانلود اهنگ سرت برنگرندونی2

 

دانلود اهنگ مهمون

 

دانلود اهنگ کی فکرشو میکرد

 

دانلود اهنگ خزون

 

دانلود اهنگ ابریشم موهات

 

دانلود اهنگ بارون

 

 

 

دنلود اهنگ اختصاصی سایت  بیتاب  به یاد مرتضی عزیز (بنام تو راست میگی)

 

 

 

دانلود برنامه اندرویدی سایت

 

کد پیشواز:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3313226

......................................................................................................

 

 

متن آهنگ ابریشم موهات :

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

بزار مهتاب پر نور شب من

زیر ابریشم زلف بمیره

ترانه با حضور تو ترانست

مگر نه بی تو با من همصدا نیست

اگر چه واژه بی من باز واژست

ولی ذهنم بدون تو رها نیست

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

نمیشه واژه رو بی تو بفهمم

که شاعر باشم شاعر بمیرم

نمیتونم بدون تو بمونم

که بی تو رنگ خوشبختی بگیرم

ترانه با حضور تو ترانست

مگر نه بی تو با من همصدا نیست

اگر چه واژه بی من باز واژست

ولی ذهنم بدون تو رها نیست

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

 

................................................

متن آهنگ  مهمون :

وای که چقدر این دل عاشق بلاست

میون دل با من همیشه دعواست

به دل میگم غم و تو خونت راه نده

میگه جونم مهمون حبیب خداست

چی میشه گفت به این دل دیونه

هر چی میگم باز می گیره بهونه

چی میشه گفت به این دل دیونه

هر چی میگم باز می گیره بهونه

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

کاشکی دلم غصه ی پنهون نداشت

خونه ی دل حیاط و ایون نداشت

پر می کشید خنده روی لبانم

ابر چشام یه قطره بارون نداشت

چی میشه گفت به این دل دیونه

هر چی میگم باز می گیره بهونه

چی میشه گفت به این دل دیونه

هر چی میگم باز می گیره بهونه

♫♫♫♫♫♫

 

♫♫♫♫♫♫

دل خوابه و چشمای من بیداره

از ناله های من خبر نداره

می ترسم این خونه خرابه ها شه

دست گلی به آب بده دوباره

چی میشه گفت به این دل دیونه

هر چی میگم باز می گیره بهونه

چی میشه گفت به این دل دیونه

هر چی میگم باز می گیره بهونه

♫♫♫♫♫♫

کاشکی دلم غصه ی پنهون نداشت

خونه ی دل حیاط و ایون نداشت

پر می کشید خنده روی لبانم

ابر چشام یه قطره بارون نداشت

چی میشه گفت به این دل دیونه

هر چی میگم باز می گیره بهونه

چی میشه گفت به این دل دیونه

هر چی میگم باز می گیره بهونه

 

..................................................

متن اهنگ یکی بود یکی نبود

یکی بود یکی نبود زیر سقف کبود یه نفر پریشونو تنها بود
دیگه خسته از این دنیا بود
رو زمینو آسمون نبود هیشکی با اون نداشت
چیزی به جز یه دل داغون پر زخم و غریبو بی نشون
تو چیکار کردی باهاش که گریه هاش تموم نمیشه
تو چیکار کردی که در به در شده واسه ی همیشه
تو نمیدونی چه سخته کسی دنبالت نگرده غم بی تفاوتی بزرگترین درد یه مرد

............................................................................

متن اهنگ من تو

منو تو همخونه اما همیشه از هم جداییم
دستامون اگرچه دوره ولی با هم همصداییم
منو تو روی یه گیتار دو تا سیم خسته هستیم
که یه عمره به صدامون عاشق و دلبسته هستیم

 

خیلی وقتا از صدای منو تو خیلیا کنار هم عاشق میشن
عاشق و ساده مثل کبوترا هم نفس تا اوج عشق پر میکشن
اما ما که عمری عاشق همیم نمیتونیم برسیم به همدیگه
هرکسی یجوری عاشق میمیره اینم تقدیره تو و منه دیگه

منو تو…

♫♫♫

منو تو همخونه اما همیشه از هم جداییم
دستامون اگرچه دوره ولی با هم همصداییم
منو تو روی یه گیتار دو تا سیم خسته هستیم
که یه عمره به صدامون عاشق و دلبسته هستیم

عشق من عشق تو واسم نفسه
صفحه ی چوبی گیتار قفسه
بیا فریاد بزنیم تا پای جون
واسه دستای ماها دوری بسه
میخوام آرزو کنم که بشکنه
صفحه ی چوبی گیتار واسه ما
تا رها بشیم از این دوری و درد
بمونیم با هم نشیم از هم جدا

منو تو..

....................................................

متن اهنگ کی فکر شو میکرد

هرجوری بگی میشم فقط پیشم بمون نگو میخوای بری نگو دوست ندارم
اشک چشممو ببین ببین چه حالیم میخوام سرم رو باز رو شونه هات بذارم
انگاری تموم اون روزای خوبمون تمومه داری میری
اون کیه داری میری به جای دست من دست اونو بگیری

 

اونی که عاشقی رو یاد من داده داره میره
نمیدونه کسی به جای من براش نمی میره
آخه کی فکرشو میکرد یه روزی خسته شه ازم
داره میره نمیدونه دیگه نفس نمیکشم

یادش نمونده که میگفت باهام میمونه تا ابد
دلم تموم غصه هاشو مینویسه خط به خط
حالا سیاه شده از اسم اون دوباره یک صفحه
میمیرم از نبودنش تمومه کارم ایندفعه

التماسمو ببین بیا پیشم بشین نذاز دیوونه شم نرو نذار بمیرم
زول بزن تو چشم من ببین دوست دارم مثه همون روزا تو دست تو اسیرم
گریه های من داره تا آسمون میره چجوری بی خیالی
قول دادی نری بمون به پای عشقمون نگو دوستم نداری

دوباره من میمونمو یه عکس و خاطرات اون
داره میره میگه نمونده دیگه چیزی بینمون
داره میره بگه واسش مهم نبوده حال من
چی میشه باز نگاه کنه تو چشم غصه دار من

کی اومده به جای من که ساده دل بُرید ازم

...........................................................

متن اهنگ تو راست میگی

امشب
میخوای بری بدون من
خیسه چشای نیمه جون من
حرفام نمیشه باورت
چیکار کنم خدایاااااااا
راحت داری میری
که بشکنم عشقم
بذار نگات کنم یکم شاید
باهم بمونه دستای ما
بجون تو
دیگه نفس نمونده واسه ی من
نرو توهم دیگه دلم رو نشکن
دلم جلو چشات داره میمیره
نگام نکن
بذار دلم بمونه روی پاهاش
فقط یذره اخه مهربون باش
خدا ببین چه جوری داره میره
♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫
آره تو راست میگی که بد شدم
آروم میگی که جون به لب شدم
امشب بمون اگه بری چیزی درست نمیشه
ساده نمیشه بی خبر بری عشقم
بگو نمیشه بگذری از من
بگو کنارمی همیشه
تورو خدا ببین چه حالییم نگو که میری
دلم میخواد که دستامو بگیری
نرو بدون تو شکنجه میشم
پیشم بمون
دیگه چیزی نمیگم اخریشه
کسی واسم شبیه تو نمیشه

یمون الهی من برات بمیرم.

.................................................

متن اهنگ کجایی

امشبم مثل هر شب دوباره برات گریه کردم
گریه کردم گریه کردم که شاید بدونی بگی برمیگردم
امشبم زول زدم مثل هرشب به عکست رو دیوار
گریه کردم گریه کردم که شاید بگیری تو دستای سردم
کجایی بیا خیلی تنهام
کجایی که تاریکه دنیام
برات مینویسم یه نامه
کجایی که غم تو چشامه
کجایی که من بی قرارم
کجایی که طاقت ندارم
کجایی بیا بسه دوری
چجوری تونستی چجوری

امشبم مثل هرشب یه نامه برات مینویسم مینویسم
مینویسم میخوام خون بشه چشم خیسم
امشبم پُر شده کاغذ از اسمت از اشک چشمم
مینویسم مینویسم میخوام باورت شه دیوونم عزیزم
کجایی بیا خیلی تنهام
کجایی که تاریکه دنیام
برات مینویسم یه نامه
کجایی که غم تو چشامه
کجایی که من بی قرارم
کجایی که طاقت ندارم
کجایی بیا بسه دوری
چجوری تونستی چجوری

..................................................................

متن اهنگ بارون

من به تو حق میدم از من دلخوری
من به تو حق میدم اینجوری بری
امشب و پیشم بمون طاقت بیار
زیر این بارون که سرما میخوری
از تمام آدمای روزگار
من پناه آورده بودم سمت تو
من تورو از دست دادم عشق من
جا نداره واسه من قلب تو
دل تو زدم و دل بریدی از من
اشکامو دیدی دست کشیدی از من
این آخرین حرف منو قانع کن
غیر از علاقه تو چی دیدی از من
نمیشه بری من حرف دارم آروم باش
مسئولی پیش اونکه بودی دنیاش
اونکه نمیخواد زیر بارون باشی
بارون گرفته تو هوای چشماش

 

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

حق داری ترکم کنی اما بمون
تو نباید توی این ساعت بری
من زیادی عاشقت بودم همین
شد دلیل اینکه تو راحت بری
دل سپردم تا بمونی پیش من
واسه هرچی غیر من دل دل زدی
مشکلت من بودم انگار عشق من
یک تنه تو قلب این مشکل زدی
دل تو زدم و دل بریدی از من
اشکامو دیدی دست کشیدی از من
این آخرین حرف منو قانع کن
غیر از علاقه تو چی دیدی از من
نمیشه بری من حرف دارم آروم باش
مسئولی پیش اونکه بودی دنیاش
اونکه نمیخواد زیر بارون باشی
بارون گرفته تو هوای چشماش

منتظر نظرات خوب شما هستیم!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1395/02/20 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
اینا همه آهنگاش نیست خیلی بیشتر از اینا هست تازه به غیر از آهنگ رسمی یه سری اتود و دمو هم هست که هیچ کدومشون اینجا نیست ممنون میشم اگه کاملش کنید

این نظر توسط میثم در تاریخ 1394/09/04 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

عالیست بالاخره نقش مرتضی رو کی بازی میکنه

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1394/08/30 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

عاشقی رو مرتضی یادم داد
پاسخ : عجب

این نظر توسط فهیمه در تاریخ 1394/08/20 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

عالی بود
پاسخ : خواهش

این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1394/08/11 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از زحماتت دوست عزیز خیلی دلم میگیره وقتی آهنگهاشو میشنوم باعث تاسف همه جوونا شد رفتنش

این نظر توسط Mahyar Z در تاریخ 1394/06/16 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم لطفا این ترانه رو هم تو سایتتون بذارید یا اسمشو به من بگید تا من دانلود کنم آخه اسمشو نمیدونم ولی کار مرتضی هستش و من همین یه ذرشو شنیدم که میگه:

بدون که تو همه دنیامی و دلیل اشک چشمامی
و بدون میخوام که دستاتو بگیرم!

این نظر توسط Mahyar Z در تاریخ 1394/06/16 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم لطفا این ترانه رو هم تو سایتتون بذارید یا اسمشو به من بگید تا من دانلود کنم آخه اسمشو نمیدونم ولی کار مرتضی هستش و من همین یه ذرشو شنیدم که میگه:

بدون که تو همه دنیامی و دلیل اشک چشمامی
و بدون میخوام که دستاتو بگیرم!

این نظر توسط Mahyar Z در تاریخ 1394/06/16 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم لطفا این ترانه رو هم تو سایتتون بذارید یا اسمشو به من بگید تا من دانلود کنم آخه اسمشو نمیدونم ولی کار مرتضی هستش و من همین یه ذرشو شنیدم که میگه:

بدون که تو همه دنیامی و دلیل اشک چشمامی
و بدون میخوام که دستاتو بگیرم!
پاسخ : یافت نشد یا اینکه متن اشتباه گفتی

این نظر توسط متین در تاریخ 1394/06/05 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

سلام.با تشکر از سایت خوبتون .اگه میشه این تیکه رو اسمشو بزارید توی سایتتون .
بدون که تو همه دنیامی و دلیل اشک چشمایی و بدون می خوام که دستاتو بگیرم

این نظر توسط mahyar در تاریخ 1393/11/26 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی قشنگی داری . با تبادل لینک چطوری اگه میخوای خبر بده تا لینک کنم . وبلاگتم خیلی قشنگهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام