loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود جدید اهنگ فوقع العاه امیر تتلو به نام تعادل

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 783 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

خیلی وقتا کم آوردم خداحافظی کردم

ولی بازم که اومدم

دستای منو ول نکن که تعادل ندارم

ادا و اتفاری نمونده که برا تو درآرم

بزار تو همه غماتو برا من

 دارم هواتو الانم

بخدا جنبه هاتو ندارم

 


برای دانلودبه ادامه  مطلب مراجعه کنید....

مهم نیست حرفای مردم

گذشته ها گذشته

گذشته

مهم نیست

هر کاری کردی منم همون کارا رو کردم

همش از روی تنهای و خشمه

نزار اینا چشماتو کنه خیس

مهم اینه که دیگه بد دورت نیست

الکلت نیست

سردومتری

مهم اینه که بهتر از خودت نیست

دستای منو ول نکن که تعادل ندارم

ادا و اتفاری نمونده که برا تو درآرم

بزار تو همه غماتو برا من

 دارم هواتو الانم

بخدا جنبه هاتو ندارم

....................................

 

برای دانلود کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام