loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ میخونه از هایده

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3663 یکشنبه 17 آبان 1394 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبا وشنیدنی  میخونه از هایده +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

( لینک آهنگ به درخواست کار گروه مصادیق جرائم رایانه ای حذف گردید )

میخونه هایده

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

شبا همش به ميخونه ميرم من
سراغ مي و پيمونه ميرم من


تو اين ميخونه‌ها خسته دردم
بدنبال دل خودم ميگردم


دلم گمشده پيداش ميكنم من
اگه عاشقته واي به حالش

رسواش میکنم من
يه روز خيمه زدي تو سرنوشتم


منم از عاشقيم واست نوشتم
گمون كردي هنوز پر شر و شورم

هنوز عاشقم و خيلي صبورم
تو كه قدر وفام رو ندونستي


ميشد يه رنگ بموني نتونستي
گمون نكن تو دستات يه اسيرم


ديگه قلبم از تو پس ميگيرم
شبا همش به ميخونه ميرم من


سراغ مي و پيمونه ميرم من
تو اين ميخونه‌ها خسته دردم


بدنبال دل خودم ميگردم
دلم گمشده پيداش ميكنم من


اگه عاشقته واي به حالش
رسواش ميكنم من..

( لینک آهنگ به درخواست کار گروه مصادیق جرائم رایانه ای حذف گردید )

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام