loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ من برات یار میشم از حسن شماعی زاده

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4770 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

آهنگ بسیار و زیبا و شنیدنیمن برات یار میشم از حسن شماعی زاده+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

شماعی زاده

من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم با تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من همه تنهاییا رو دیگه از تو می گیرم
تو بگی بمون می مونم تو نخوای من می میرم

این دوروز زندگی ارزش دوری نداره
دل دیوونه من بی تو صبوری نداره
تا به من تکیه کنی من یه دیوار میشم
گل عشقم تو میشی من زیر پات خار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم

با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم

من همه تنهاییا رو دیگه از تو می گیرم
تو بگی بمون می مونم تو نخوای من می میرم

این دوروز زندگی ارزش دوری نداره
دل دیوونه من بی تو صبوری نداره
تا به من تکیه کنی من یه دیوار میشم
گل عشقم تو میشی من زیر پات خار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم

 


دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام