loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلودآهنگ مینای دل از هایده

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 2833 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (1)

آهنگ فوق العاده شنیدنی و بسیار زیبای هایده بنام مینای دل +متن آهنگ 

به دلیل درخواست کارگروه مصادیق جرائم رایانه ای محتوا +لینک های دانلود حذف گردید

به دلیل درخواست کارگروه مصادیق جرائم رایانه ای محتوا +لینک های دانلود حذف گردید

 

 

 

 

 


 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

خودم تنها تنها دلم
چو شام بی فردا دلم
چوکشتی بی ناخدا به سینه دریا دلم
به سینه دریا دلم
تو ای خدای مهربان تو ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

تو هم برو ای بی وفا مبر بر لب نام ما
دل تنگم بیگانه شد نمیخواهد دیگر تورا
نشان من دیگر مجو حدیث دل دیگر مگو
دلم شکسته زیر پا نمیخواهد دیگر تورا
نمیخواهد دیگر تورا
تو ای خدای مهربان تو ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

تو هم برو ای بی وفا مبر بر لب نام ما
دل تنگم بیگانه شد نمیخواهد دیگر تورا
نشان من دیگر مجو حدیث دل دیگر مگو
دلم شکسته زیر پا نمیخواهد دیگر تورا
نمیخواهد دیگر تورا
تو ای خدای مهربان تو ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

 

به دلیل درخواست کارگروه مصادیق جرائم رایانه ای محتوا +لینک های دانلود حذف گردید

به دلیل درخواست کارگروه مصادیق جرائم رایانه ای محتوا +لینک های دانلود حذف گردید


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط online architect ir در تاریخ 1394/11/21 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

مرسی
عالی بود
پاسخ : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام