loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ آخرین طبیب از جواد یساری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4815 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (6)

برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم

اخرین طبیب

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

♫♫ امشب آخرین طبیبم به سراغم اومده
بی خبر سر زده امشب ، اون به دادم اومده
نمی تونم دیگه از گریه چشمامو وا کنم
نفس های آخرمه ، عمره من کم اومده
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
من گنه کارمو ، شرمنده به درگاه خدا
می دونم جام تو جهنم ، نمی بخشه مرا
حالا که آخر عمرم طبیبم اومده
می بینم چه ساده بودم این دو روز رفته رو
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
عمره پوشالی به هیچ کسی وفا نمی کنه
درد و رنج امیده اما هیچ دوا نمی کنه
حالا این عمره تو خالی ، درهاشو بسته به روم
می دونم برام دیگه اون در رو وا نمی کنه
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
امشب آخرین طبیبم به سراغم اومده
بی خبر رسیده امشب ، اون به دادم اومده
نمی تونم دیگه از گریه چشمامو وا کنم
نفس های آخرمه ، عمره من کم اومده
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
من گنه کارمو ، شرمنده به درگاه خدا
می دونم جام تو جهنم ، نمی بخشه مرا
حالا که عمره تو خالی ، درهاشو بسته به روم
می دونم چه ساده باختم این دو روز رفته رو
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید ، دارم آتیش می گیرم
برید تابوت سیاهمو بیارین ، دارم از دنیا می رم
رحمتم کنید ، گناهامو ببخشید
♫♫

 

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وکیل احمدی در تاریخ 1394/09/17 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون از سایت خوبه تون عالیشکلک

این نظر توسط iman rahnmon در تاریخ 1394/09/11 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود...

این نظر توسط DIANA در تاریخ 1394/09/09 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

ایولا لایک خیلی دوسش دارم
پاسخ : خواهش

این نظر توسط گندم در تاریخ 1394/09/03 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

عابد نهشکلک
پاسخ : اره

این نظر توسط رها در تاریخ 1394/09/03 و 9:28 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم... نگو ترو خدا.... اهنگایی ک میزاری واقعا توپن,,, منتظر اهنگ های دیگتم هستم... حرف نباشه... فداااات
پاسخ : عزیزت نیسم

این نظر توسط در تاریخ 1394/09/01 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

ﺳﻼﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﺁﻫﻨﮓ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻣﺎﻝ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﻗﺒﻠﻪ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﻣﺮﺍﻥ ﻫﻮﻣﻦ ﺧﻮﻧﺪﻧﻮ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺻﺪﺍﺵ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩ ﺍﺳﻢ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﺷﻮ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام