loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ باران میبارد امشب از امید

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3383 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

 

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی باران میبارد امشب از امید+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

آهنگ

گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی

مینالد از غم این دل دمادم فردا کجایی؟؟؟

سفر بخیر سفر بخیر مسافر من

گریه نکن گریه نکن به خاطر من

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

باران میبارد امشب دلم غم دارد امشب آرام جان خسته ره میسپارد امشب

در نگاهت مانده چشمم شاید از فکر سفر برگردی امشب

از تو دارم یادگاری سردی این بوسه را پیوسته بر لب

قطره قطره اشک چشمم میچکد با نم نم باران به دامن

بسته ای بار سفر را با تو ای عاشقترین بد کرده ام من

رنگ چشمت رنگ دریا سینه من دشت غمها

یادم آید زیر باران با تو بودم با تو تنها زیر باران با تو بودم با تو تنها

باران میبارد امشب تورا کم دارم امشب آرام جان خسته ره میسپارد امشب

این کلام آخرینم برده میل زندگی را از سر من

گفته ای شاید بیایی از سفر اما نمیشه باور من

رفتنت را کرده باور التماسم را ببین در این نگاهم

زیر باران گریه کردم بلکه باران شوید از جانم گناهم...

 

 

دانلود آهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام